معرفی خدمات آموزشی

معرفی خدمات آموزشی

آموزش ، بخش مهم توسعه­‌ی منابع انسانی است. فرض بر این است که آموزش و توسعه نقش مهمی در پیشرفت فناوری دارد که منجر به افزایش رقابت، افزایش انتظارات مشتری از کیفیت و خدمات و متعاقبا در نیاز بعدی به کاهش هزینه‌ها منتج شده است. نویسنده‌­ی برجسته­‌ی مدیریت، پیتر دراکر، گفت که سریع­ترین صنعت روبه‌­رشد، آموزش و توسعه است که در نتیجه­‌ی جایگزینی کارکنان صنعتی با کارکنان دانش‌محور روی داده است. پس ما به درک لزوم فراگیری دانش بصورت پیوسته می‌رسیم، یک مهندس یا مدیر بخشی از سازمان باید بداند که همواره مجبور است، سطح دانش خود را به‌روز نگهدارد تا بتواند فردی موثر در جامعه و محل کاری خود باشد. بنابراین آموزش درون سازمانی بخشی جدای ناپذیر یک سازمان است.

ما باید بدانیم کارکنان آموزش دیده نسبت به کارکنانی که از این شاخصه بهره مند نیستند به تغییرات سازمانی و هم چنین تغییرات جامعه آگاهانه تر واکنش نشان میدهند از آن جا که حیات و ادامه زندگی سازمان تا حدود زیادی به دانش و مهارت کارکنان آن بستگی دارد ، افراد ماهرتر و آموزش دیده تر نقش موثرتری در کارآمدی و بهره وری سازمانی خواهند داشت.

دانشجویان و فارغ التحصیلان باید بدانند با توجه به ضعف سیستم دانشگاهی ما در ارائه مهارت‌های فنی و تخصصی مربوط به هر رشته ، لازم است که خودشان بر روی افزایش سطح مهارت خویش سرمایه گذاری کنند .

آقای برایان تریسی گفته بسیار زیبایی دارند ، با این مضمون که:

فقط20% افراد دنیا در حال رشد و پیشرفت هستند و روی خودشان سرمایه‌گذاری می‌کنند. منظور این است که مرتب کتاب می‌خوانند و در دوره‌ها و سمینارها و کارگاه‌هایآموزشی شرکت می‌کنند. و جالب‌تر آنکه  از این 20% یک 20% دیگر هم هستند ( در کل می‌شود 4% افراد جامعه ) که این افراد مطالب آموخته‌شده را در زندگی خودشان به کار می‌گیرند و این افراد به‌زودی به 4% افراد برجسته و بالای جامعه (که ثروتمند و خوشحال و موفق هستند) می‌پیوندند.

من و گروه همکاران این توانایی را داریم تا به دانش افزایی شما در حوزه تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت سیستم‌ها کمک شایانی کنیم. با امید آنکه حضور شما در دوره‌های آموزشی ارائه شده از طرف من و همکاران سبب بهبود موقعیت کسب و کار و توسعه فردی و سازمانی شما شود. این آموزش می توانند بصورت های زیر ارائه شوند، همچنین لازم به ذکر است همه دوره‌ها امکان برگزاری بصورت مجازی تحت سامانه‌ها آموزشی برخط را دارند.

  • ارائه دوره‎های آموزشی فردی و گروهی درون سازمانی
  • ارائه دوره‌های آموزشی فردی و عمومی برای موسسات آموزشی
  • ارائه دوره‌های آموزشی فردی و گروهی همراه با اخذ مدارک معتبر داخلی و بین المللی
  • ارائه دوره‌های ویژه برای دانشجویان و گروه‌های دانشجویی جهت آماده‌سازی در ورود به بازارکار

اهم حوزه‌های آموزشی که می‌توانم در خدمت شما عزیزان باشم به شرح زیر است.

  • آموزش کاربردی مدیریت پروژه و نرم افزارهای مربوط
  • آموزش کاربردی نرم افزار اکسل متناسب با نوع فعالیت مورد نظر
  • آموزش کاربردی مفاهیم مدیریت کیفیت و استانداردهای مدیریت عمومی
  • آموزش نرم افزارهای تحلیل داده‌های آماری و کنترل کیفیت آماری
  • آموزش تحلیل اقتصادی و امکانسجی طرح‌ها با نرم افزار‌های مربوط
  • آموزش سیستم‌های مدیریت تولید و عملیات (برنامه ریزی تولید)
  • آموزش های عمومی در حوزه مهندسی صنایع و مدیریت مهندسی
  • آموزش های عمومی در حوزه مدیریت بازرگانی و کسب‌و‌کار

برای آشنایی بیشتر با انواع دوره‌های می‌توانید به دوره های آموزش و روزمه عملی و اجرایی مراجعه کنید.

هدف ما موفقیت روز افزون شما با کسب پیوسته دانش و بکارگیری آن در راستای  اهداف فردی و سازمانی است